På begäran

Asså det här med bloggandet går inte bra! Har bestämt mig för att fram till jul nu (cirka två veckor) så ska det bli ett inlägg om dagen, minst. 
 
Denna fredagskväll blir ganska lugn med tanke på att i morgon är det någon fest på sports bar och en av våra klasskompisar åker hem på söndag. Annars har denna vecka innehållt resturang och bar häng med klassen som slutade med att jag fick öl över mina nytvättade byxor och stor del av jackan. Men annars var kvällen väldigt lyckad haha! 
 
Även idag var det en rolig dag i skolan då vi mest har lekt lekar och lärt fransoser lite svenska användbara fraser (läs: opassande) 
 
Resten av denna kväll ska jag och jossan ha "lost" marathon om internet tillåter, ha det bäst mina älsklingar
 
 
 
 
grumlig fin bild från i onsdags 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback