Orka rubriker

Kan inte fatta att veckorna går så fort! Min värdmamma har redan börjat pynta till jul och om bara några veckor är jag hemma i Sverige igen.
Jag har varit sjuk sedan två veckor tillbaka men död den senaste veckan. Så blir det inte bättre tills imorgon måste jag ta mig till sjukhuset eller vänta tills måndag då jag kan försöka få tid hos en läkare.
 
Hade även planer på att åka till Dachau den här helgen (koncentrations lägret) och eftersom dom flesta redan har varit där så blir det här sista chansen, men såklart hostar jag lungorna ur mig istället. 
 
Ha det bra, så kanske jag uppdaterar om en vecka igen haha! puss 
 
 
 
 
side note till en viss person: uppdatera din telefon så vi kan gör rebusar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback