Keep on dancing

Hola Amigos/Amigas! 
 
(Har blivit så internationell här så jag kan hälsa på spanska woohoo ;) ) 
 
Tänkte slänga iväg ett blogg inlägg så här på eftermiddagen i brist på annat. Går lite på ett lyckorus för tillfället då jag har hittat ett gym som inte tvingar en att skriva ett års kontrakt och jag var precis där för första gången. Det bästa är att det var ett super bra gym med lite folk och stoooora rum med olika maskiner. Till skillnad från friskis och svettis som jag brukar gå på hemma i öret så fanns här stora fönster som vette ut mot gatorna så man behöver inte stå på crosstrainern och stirra in i en gul vägg i en timme haha. 
 
Annars då mina kära? Hur är livet i Sverige? Vet själv att jag saknar mina vänner sjukt mycket och speciellt när några av dom skapar en gråtar fest över skype haha. Saknar äver naturgodis och loka något galet, här finns inga nötter dränkta i choklad eller kolsyrat vatten smaksatt med hallon och citron... 
 
Tänkte för övrigt få ihop lite videobloggar i framtiden, men vill gärna ha med någon i bloggarna och roomisarna är kamraskygga så vi får se hur det går ;) 
 
Men tills dess, ha det bäst darlings! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback