Oktorberfest!

 
Halloj mina kära!

Har haft fullt upp hela veckan med att göra allt och ingenting så bloggen blev lidande. Men om bara en lite stund ska jag iväg på världens största folkfest, nämligen Oktoberfestivalen! wooohoo. Jag är inte riktigt säker på vad den går ut på mer än att dricka öl och trängas med hundratusentals människor men jag ska försöka knäppa en massa bilder så de kan läggas upp här.

Annars är det bra och allt rullar på. Även igår liksom förra fredagen drog vi till sports-bar och hängde med massa trevligt folk och nu har det kommit 40 nya studenter till EF München så det var ett par nya människor där vilket alltid är kul.

Nu ska jag göra mig i ordning eftersom flera av mina vänner redan har varit uppe på stan sedan halv åtta i morse och "paxat" ett bord, see ya!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback