On my way

Jaha, snart är det dags att sätta sig på ett plan och dra iväg till Tyskland i tre månader. Jag vet inte hur jag känner i skrivande stund, tror att det är en blandning mellan extas och jagvetintevadjagskakänna känsla...haha

Igår firade vi underbara Ellen som även gav mig ett collage med bilder från våra små äventyr. Var så säkra på att det kommer pryda väggarna i rummen jag kommer bo i detta år!

Nej borde återgå till packningen, min plan med packningen är att packa ner alla kläder och skor jag äger och hoppas på att det inte blir fööör mycket övervikt hehe

Ska även försöka ladda upp ett amatörmässigt videoklipp sedan där jag försöker förklara vad det är jag ska göra egentligen efter som nästan ingen jag känner har koll på det ;)
 
packning in progress.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback