Seize the day

Det har varit en bra dag idag.
Började med att jag vakande med igentäppt näsa, ögon och med bomull i huvudet. Sedan bestämde jag mig för att försöka hitta en jacka som jag hade sett på Zara men dem hade alla jackor förutom den.

När jag sedan är på väg till tunnelbanan för att åka till skolan får min Iphone för sig att test flyga och faller rakt ner i marken och skärmen blir prydd med tusen sprickor. Jag tar upp den för att se hur den mådde och skär mig så klart. Men men det finns inte mycket att göra tänker jag och åker till skolan och allt är frid och fröjd. Sedan när jag ska hem igen så börjar jag med att ta fel sida av tunnelbanan och får åka tillbaka.

Men så klart var det inte slut där utan när jag i min ensamhet står och väntar på tåget så börjar en tysk gubbe härma min "hostar" och han står obehagligt nära mig så jag börjar gå bort åt några steg. Då börjar han skrika en massa åt mig på tyska och allas ögon på hela tunnelbanestation riktas till mig. Det var ganska akward...

Förhoppningsvis är det allt, ska försöka stanna inne resten av kvällen med mina läxor och hoppas att i morgon går det bättre haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback