Only hate the road when you're missing home

Ska ta tag i och svara på min hela 7 frågor snart, Yeaah Buddy! Trodde att jag faktiskt inte skulle få en enda haha! 
 
Igår flyttade vi in till campus efter tre veckor på hotell. Så det var bara att byta ut stora sköna sängar, daglig städning och TV till hårda våningssängar och högljuda korridorer.
 
Dock är bytet till Miami det bästa beslutet jag har tagit på länge. Älskar klimatet och staden själv. 
Men även om ligga på stranden är underbart så kan jag inte hjälpa att jag har haft hemlängtan ett tag nu.
 
Jag saknar familjen och vännerna så mycket att det gör ont. Jag saknar att gå runt i Örebro, sitta på café med kompisarna, åka till Farmor, äta hemmalagad mat, ha lata söndagar i min säng med serier etc. Saknar även München som bara den och vill jättegärna tillbaka för att besöka staden.
 
Också att kunna gå ut lagligt eftersom det är något jag faktiskt inte har haft möjlighet till att göra haha ;D  
 
Men tiden har gått superfort och halva min USA tid är snart här vilket är galet! Längtar som bara den till i sommar då jag träffar alla igen och kan muppa runt på Örebros gator haha. 
 
 
hemlängtande mupp: 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sjukt söt och brun mupp* :D

2013-03-11 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback