Tisdag

Är inne på min sista vecka av spring break och vädret sviker mig stort. Gråa moln med varm och kvalmig luft är inte den bästa kombon, speciellt inte när jag har gått och blivit sjuk också (allt i sin ordning alltså..). Har sysselsatt mig med ströaktiviteter dom senaste dagarna så som att kolla serier, tittat i affärer och väntar på att dagarna ska bli mer händelserika haha. 
 
Längtar till fredagen dock då vi ska på NBA match och titta på Miami Heat, sjukt taggad!! Bara känslan att sitta inne i ett stort stadium med en massa andra Miami Heat fans ska bli awesome. 
Nu ska jag återgå till att titta på ett avsnitt eller två av "Sons of Anarchy" innan jag lägger mig. 
 
Ska börja ta bilder på skolan och dess omgivning men tills dess får ni kassa bilder från en icke molning dag i Miami Beach. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Du ska inte klaga! :) Vet du hur kallt det är hemma eller?

2013-03-20 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback