Tllbaka

Mycket har hänt sedan jag tog en paus med bloggande men nu är jag tillbaka! För dom som har missat det så bor jag för tillfället i Miami Beach, florida, där solen skiner och det är evig sommar. Sedan jag kom hit för två veckor sedan har jag legat på stranden, shoppat och bara levt livet och det finns inget bättre. Känns som om jag är på en 4 månader lång semster haha.
 
Varför jag bytte från EF New York var för att stället var inte som jag hade förväntade mig. Jag älskar fortfarande NYC som stad men skolan låg för långt bort och det var både dyrt och tidskonsumerande att ta sig in till staden som låg 40 minuter bort från skolan. Det som är bra med Miami är att nu är jag 1 minuts gång avstånd från stranden och 10 minuter från shopping, resturanger, bio osv. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback